21 juli 2019

another little angel...



Er vloog weer een engeltje uit mijn penselen. Dit keer een engeltje in smaragdgroen, de kleur van de aartsengel Rafaël, de engel die geneest. Mijn engeltje is geen aartsengel, maar een klein beschermengeltje. Voor iedereen die genezing of heling nodig heeft.
Een jaar geleden schilderde ik een heleboel engeltjes. Deze past heel mooi naast mijn lievelingsengeltje van vorig jaar.

Another little angel flew from my brushes. This time an angel in emerald green, the colour of archangel Raphael, the angel of healing. My little angel is not an archangel, but a little guardian angel. For everyone who needs healing.
A year ago I painted a lot of angels. This one would look great next to my favourite angel of last year.


14 opmerkingen:

  1. Ik wilde alleen maar even schrijven dat ik dat heel bijzonder vind, dat die engeltjes gewoon maar uit jouw penseel komen vliegen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Judy such a delightful painting. Leaving the white of the paper makes these angels feel like they have just stepped from heaven itself. Hope you are having a great day friend. Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze passen inderdaad perfect bij elkaar Judy.
    Warme groeten van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice, insinuated, but it looks, without insisting but with that subtlety of technique.
    Congratulations.
    Greetings.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the colors and the softness as always, Judy. When my Mom passed away many years ago, I couldn't buy Angels fast enough. I absolutely love them. Hugs...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. These are lovely companions, Judy! Angels make a beautiful series :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stunning!! They look heaven sent. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your lovely angel is so ephemeral and seems to emerge from the paper she is painted on.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede morgen, ik kwam hier via het blog van Mizz.D 'Nieuwe maatjes' je maakt prachtige aquarellen. De opvliegende mus aan de zijkant is vol beweging, knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze engeltjes heb je bijzonder mooi gedaan. DE kleuren is echt schitterend gedaan. Best wel moeilijk om te doen. Knap!!!Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! Your comments are very welcome!
Comments will be moderated.

About me